Alakulunk

2010.05.15. 21:44

Mindig rá kell jönnöm, hogy nem nekem való a blog-olás, mert ha véletlen eszembe is jut, hogy "Úristen, már mióta nem jegyeztem be semmit", sosincs időm rá, hogy bejegyezzek valamit!

Most is így jártam... még idén egy betűt sem írtam ide! Szégyen!

De most van mit, és van egy icipici időm is, szóval hajrá!

Hol is kezdjem?...

Tesóbaba: itt csak így röviden, 2010. május 7-én 3820 grammal és 58 centivel megérkezett Kira baba egészségesen, gyönyörűen, rengeteg hajjal. :) Anyája és babája is kitűnően vannak. Továbbiak a következő blogbejegyzésben!

Építkezés. Sok-sok-sok-sok-sok utánajárás, papírmunka, idegeskedés után végre április 1-én aláírtuk a bankkal a szerződést, és nekiálltunk építkezni. Azóta már kész az alap, és állnak a külső falak, és most van készülőben a födém. Elvileg jövő héten ha Isten is úgy akarja, és elállítja végre ezt a fránya esőt egy pár napra, akkor már cserepek is lesznek a házon. Szóval ez halad.

Közben albérletbe kellett költöznünk, mert a régi lakásunkat át kellett adnunk. A lakás jó, belső kertje van a háznak, modern, két szobás + nappali, de a XIII. kerületben van...... kutyakaka mindenhol, zaj, nappali fények éjszaka is az utcán...... akárhogy is..... már nagyon vágyom a kertre. A gyerekekkel sokkal könnyebb lesz ott.

Ennyit mostanra! Képeket töltögetnék fel... már napok óta tervezem... ha a gyerekektől sikerülni fog, akkor a szokott helyen lesznek (http://gallery.site.hu/u/ancso)

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsoka.blog.hu/api/trackback/id/tr162006009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása