Kiskarácsony itthon

2009.12.31. 12:41

Az ünnepi készülődés jól telt, és jó rövid volt. Igazából nem volt időnk nagyon sokat vásárolgatni, szóval végül úgy alakult, hogy 22-én beültünk az autóba, és addig mentünk, még nem maradt semmi a listán.

A takarítást már 21-én elrendeztük, és 23-án már csak a főzés, estére az ajándékok becsomagolása és a fadíszítés maradt.

24-én reggel Zoihoz apa ment be, majd én a megszokott kakaójával. Aztán gyorsan fel is öltöztettem (máskor ilyenkor egy kis hancúrozás kezdődik a mi ágyunkban), és csak utána vittem ki a nappaliba. Apa közben elindította a kamerát.

Amint meglátta a fát, szabályosan tátva maradt a szája. Rácsodálkozott, és imádta.

Már jó előre rajzolgattunk együtt karácsonyfát, hallgattunk és énekeltünk karácsonyi dalocskákat. Most ahogy mondtuk neki, hogy itt a karácsonyfa, és hozta neki a Jézuska, ajándékokkal együtt, rögtön elkezdte utánunk mondani: "ajé"=ajándék, "tamma"=karácsonyfa (ezt nem tudom honnan találta ki, de pl. egy másik "k"-val kezdődő szót, a kamiont is, "tamm"-nak hívja). És persze rögtön kezdődött a popsiriszálás, hogy azon-nyomban énekeljük el neki a "Kiskarácsony, Nagykarácsony"-t. Azóta akárhányszor felébred, rögtön kezdődik a  "Tamma, Tamma" egy kis popsirisza kíséretében. :)

Ezután nagy ajándékcsomagolás kezdődött. Persze csak elsőnél kellett megmutatni, hogy a papírban van ajándék is, utána már maga is tudta, mit kezdjen vele. A harmadik után azonban az ajándékok, meg az ajándékcsomagolás sokkal érdekesebbé váltak, mint a többi ajándék, szóval mi is kibonthattuk az ajándékainkat.

Zoi kapott könyveket, egy fából készült vonatpályát, kisvonattal, fenyőfákkal, házikókkal, zene-CD-t, nagy fűzhető fa gyöngyöket. Apa társasjátékot és ördöglakatokat, én pedig hajvasalót kaptam.

Szépen telt itthon a karácsony. :)

Szerző: ancsoka

Szólj hozzá!

Címkék: ünnepek

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsoka.blog.hu/api/trackback/id/tr921634893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása