9 hónap - újra?

2009.09.08. 11:55

Késett... észre sem vettem, de már 4 napja.

Augusztus 28-án meló után vettem egy tesztet... kár hogy csak egyet.

Pozitív lett. Apának kivittem a játszótérre mutiba... hát nagyon örült, bár jól meglepett minket, mert nem igazán így terveztük. A terv végülis ez volt... csakhogy az előző terv volt ez, mielőtt elhatároztuk, hogy visszamegyek dolgozni. De ettől még nagyon-nagyon boldogok voltunk.

Persze én nem hittem a szememnek, szóval másnap egy újabb teszt, ami halványan ugyan, de újra csak két csíkot mutatott. Apa azt mondta, hogy hiába nézegetem, már úgysem múlik el. Bár nem is akartam már, hogy elmúljon! :)

Aztán tegnapelőtt nagyon fájtam... úgyhogy tegnap vettem még egy tesztet, és meg is csináltam... tudom kissé beteges, de mivel dokinál még nem jártam (majd 3 nap múlva megyek), kissé idegesített a dolog. De ez is kétcsíkos lett. :)

Lassan én is képes leszek elhinni, hogy ez a picike már ott nő a pocakomban, és hogy minden rendben van vele. Remélem a doki is ezt fogja mondani.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsoka.blog.hu/api/trackback/id/tr441368296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gratulálok! Egyenlőre csak halkan, aztán majd jobban is ha dokinál is jártatok. Nagyjából olaslak itt úgyhogy kérem mindig a beszámolót majd Zoiról továbbra is és majd a kistesóról is.
Üdv
süti beállítások módosítása