Új a Nap alatt - Zoihang

2009.08.26. 17:18

Újra itt!

Megvolt a nagy nap, a szülinapom! Vagyis nem is egy nap volt, mert 19-én csak mi hárman - én meg anya meg apa - ünnepeltünk, aztán 20-án az egyik mamánál voltunk, 21-én pedig a másiknál. Úgyhogy három napon is szülinapom volt, és minden körülöttem forgott természetesen!

Anyával meg apával 19-én estefelé ünnepeltünk. Kaptam egy csokitortát, ami először nem nagyon érdekelt, hisz ott volt két nagy színes csomag, ami csak rám várt. Na azokat gyorsan magamévá tettem, és szétcincáltam! Az egyikben egy pancsizós játék volt, amit azóta is nap mint nap használok az esti locsi-pocsinál, a másikban pedig rajzkréta és filctollak, meg két telerajzolható üres füzet volt. Persze anya cseles volt, és mindkettő könnyen lemosható fajta, szóval nem is cirkuszolt nagyon, mikor összefirkáltam vele a bútort.

Aztán anya azt mondta, hogy a torta az "hamma"... ezt nem tudtam elhinni, szóval először csak jól belenyomkodtam a mutató ujjamat... utána lenyalogattam... utána pedig egyszerűen és nagyszerűen rábuktam a tortára úgy, hogy az egész arcom csokis lett... utána marokkal is bele, és két pofira ettem a tortát. A vége az lett, hogy anya konyhát takarított, apa pedig elvitt fürdeni... bár nem értettem, hogy most miért nem ölelgetett meg előtte, pedig én olyan szép maszatos voltam a lábujjamtól a fejem búbjáig.

Másnap ment a hasam reggel a sok tortától.

Mi is történt még... kijött még egy fogam 21-én délután. Ezzel összesen már 4 fogam van! Lassan behozom Patrikot, aki a legjobb barátom és már puszit is kaptam tőle ám.

 

Anya visszament dolgozni... neki nagyon rossz, azt mondja, mert nélkülem van egész nap. Nekem egész jó, mert játszok egész nap Edittel, a bébicsőszömmel, akit már reggel nagyon várok. Anya persze ettől nagyon nyugodt, de mégis hiányol nagyon... na jó... azért nekem is hiányzik Ő.

 

Hamarosan jelentkezem, és addig is puszilok mindenkit: Zoi

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsoka.blog.hu/api/trackback/id/tr231340180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása